En rätt lång lista

DIG:

1. Hur lång är du? - 170 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - lycklig
3. Vad pluggar du? - inte ett jävla skit för tillfället och skönt är det!:D
4. Har du långt hår? ja, det tycker jag (strax nedanför axlarna)
5. Vilken hårfärg har du? - hyfsat blont
6. Sminkar du dig? - Nej, bara vid speciella tillfällen
7. Har du haft sex senaste månaden? - Japp:)
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita
10. Har du kysst någon idag? Nix

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej, de flyttade isär för väldigt många år sedan
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda är bra men på olika sätt, I need them both!
3. Hur många syskon har du? - tre st
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Ja, jag ska göra det.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Hmm, det vet jag faktiskt inte. Han och Marianne (hans tjej) har varit i Skellefteå ett par dagar (de kom hem först idag) så jag har ingen koll alls faktiskt.
6. Hur många ställen har du bott på? - Beror på vad man menar. Har ju bott tillfälligt på massor av ställen men jag tycker det bara är 3 ställen som man kan räkna. Min mammas hus, min pappas hus för några år sen som han hyrde och min pojkväns hus.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Min storebror, han kan verkligen gå mig på nerverna.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Mamma
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Bra fråga, när vi spelade "dotcard" för ettt par dagar sen tror jag.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - Var ett tag sen nu. Senast var väl i fredags förra veckan då vi såg lite film jag, Weppan, Emma och Jimmi).
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Emma
3. Har du kysst nån kompis? - Haha ja faktiskt:P
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja, vi är kompisar fast inte direkt så nära kompisar.
5. Vem har du varit kompis med längst? - Emma
6. Vem känner dig bäst? - Jävligt bra fråga. Jag vet faktiskt inte men troligen Jimmi, Helena och mamma.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ingen aning! Jag brukar inte vara långsur så det är nog inte så länge.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej, det hade jag inte vågat...det hade känts så dumt:P
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej, jag umgås med de jag vill umgås med:)

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - svarta jeans och rosa trekvartströja
2. Har du bytt om idag? - Ja, jag bytte om till shorts och t-shirt när jag skulle ut och jogga och såklart när jag joggat klart
3. Favorittröja? - Svårt, men förmodligen nån mysig långärmad. Men beror ju på vädret också såklart.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Boxerkalsonger;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja, jag har köpt presenter till nära och så har jag skänkt kläder till Röda korset med.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja, jag har nån ljuslila-blå stickad tröja men den sticks bara när man har den på sig så den ångrar jag faktiskt att jag köpte.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Nej
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Ja
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Kommer inte på nåt fakitskt. Kanske jätte-jätte-tajta jeans
10. Vad använder du för skor? - Minns inte vad märket hette på mina promenadsskor men joggingskorna jag har är Nike iaf.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja
2. Klä dig annorlunda? - Ja, det tror jag väl men det är väl mer att jag inte vill klä mig annorlunda.
3. Vara dig själv? - Ja, alltid
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, men ibland kan man få lite ångest
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Ja, det har ju hänt så haha
6. Pierca dig? - Kanske men jag skulle inte vilja.
7. Ge dig på utmaningar? - Ja, till en viss gräns
8. Ha sex på offentlig plats? - det går emot sunt förnuft (ja, alltså)
9. Vara omogen? - Jarå, men det finns ju gränser
10. Äta småkryp? - Nej, fy fan vad äckligt!

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - Ööh nej:S
2. När tuggade du tuggummi senast? - Var väl 5 dagar sen kanske.
3. När var du på semester senast? - Några månader sen då jag var i kittelfjäll
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Jag tror den är grön och vit
5. Är ditt hår tråkigt? - Nja, lite olika men ibland kan  jag bli jävligt less på det.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Ett Tre-Kronor-påslakan som är gult och mörkblått.
7. Vem såg dig naken senast? - Få se, det var nog min syster
8. Hur ofta duschar du? - Lite olika men ungefär varannan dag, ibland blir det oftare med beror helt på vad man gör, väder etc.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - jag vet inte vad det är så jag har inte en aning
10. När ska du gå och lägga dig? - Jadu, förhoppningsvis om nån timme men det lär bli senare.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag är seg på att svara :P Salta katten är gryma, och lakrits är helt klart bäst ;)



Min sommar är seg men väldigt skön :) Hur är läget med dig?:)

Hihi jaa jag ska göra det och vovvsarna hälsar till dig :) Kram



ps. får jag låna din lista om jag får tråkigt nån dag? ds

2008-07-11 @ 16:20:31
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0