"Den tredje vågen" var ingen besvikelse

Nu har jag sett klart filmen "Den tredje vågen" och jag blev definitivt inte besviken! Den var hur bra som helst alltså, vansinnigt spännande att man inte visste vart man skulle hä sig:P Herrejisses alltså! En riktigt bra, läskig och spännande film...precis vad man behöver en sån här kväll även om jag är lite småskraj nu heh:P Helena orkade ju inte se hela filmen så jag fick se de sista tjugo minutrarna sj:/ Lite otäckt men jag grejade det, hehe:P Jag vet inte än vilken film jag tycker är bästa av "Livvakterna" och "Den tredje vågen". Jag tycker båda dessa är riktigt bra, svårt att välja en favorit:S Kanske måste se filmerna fler gånger för att kunna avgöra det. Men helt klart är iaf att jag har sett två kanonfilmer de senaste två dygnen! Ni som inte sett filmerna - Se de för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0