Take me away from here

Är bara så otroligt less just nu! Skulle bara vilja dra täcket över huvudet och sova bort de närmsta månaderna. Sen skulle jag kunna vakna igen när "skiten" är över, fan vad underbart det skulle ha varit. Känns som att jag håller på att stressa ihjäl mig nästan. Har så ofantligt mkt att göra så det finns inte. Och gör man bort massa saker så kommer det hela tiden in nya saker så listan över "att göra" saker blir aldrig tom:S

Idag hängde sig datajäveln för Isadora och mig igen! Alltså jag blev så jävla förbannad idag att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Kändes som att jag lätt hade kunnat kasta den bärbara datajäveln i golvet och sedan hoppat på den ett x antal ggr tills det bara var 1 miljon bitar kvar. Åååh, finns inte ord för att beskriva hur jäkla less man blir. Vi hade suttit och jobbat med star-office-presentationen i ca en timme när filen blev skadad igen:S Vad är det för fel? Det innebar att de fem sidorna vi gjort på presentationen under den timmen nu var borta. Kvar var bara det lilla vi gjort på slutet av lektionen igår. Okej, en gång då att den hängde sig sådär (är ju inte bra de heller men iaf) MEN när den hängde sig idag igen...! TVÅ GÅNGER! Det blev bara för mkt alltså.

Jag känner mig bara så himla stressad, kan inte tänka på annat än vad jag har att göra. Samtidigt har jag så mkt att göra att jag inte vet vad jag ska fokucera på. Sen har jag ju så djävulskt höga krav på mig sj med (kan vara både bra och dåligt, men i det här fallet är det nog dåligt), jag klarar inte av att lämna in nåt halvdåligt. Jag måste sitta med grejen tills den blir näst intill perfekt, vilket leder till att grejen i fråga tar ännu längre tid. Helt sjukt egentligen (jag vet) men jag kan inte rå för det. Jag har sån jävla stor press på mig själv;(

Var är helgen när man verkligen behöver den!? En helg så man kan sitta och göra bort alla skitsaker i lugn och ro.


Vet inte om jag vill gråta, skrika (av ilska/sorg), slå/kasta nåt lr bara sova och lyssna på nån musik just nu. Känns fan i mig som att jag håller på att gå in i väggen snart. Inte riktigt men inte fan är det då långt borta.

image48

...Take me away from here
Make it seem like we're a million miles away
Another time another place
Make me a different man girl
Move me farther than I've ever been before
Show me that there's something more...

Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

önska att jag va frisk och kunde vara hos dej och trösta dej. saknar dej jätte mycket älsklingen min (L)

2008-01-24 @ 22:44:53
URL: http://www.eternal-brigade.se
Postat av: Elizabet

I know that feeling. Kanske att ta ledigt en dag från skolan vore bra?

2008-01-27 @ 18:53:02
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0