Snart fest;)

Är hos Ylva just nu. Vi håller på att göra oss klar till kvällen fest:) Jag hoppas/tror att det kommer bli lyckat. Måste äta snart med, jag börjar bli hungrig. Jag och Ylva ska försöka bygga ihop nå köttbullar och makaroner sen tror jag:) Folket lär väl dyka upp vid 6-7 nånting. Vissa ska tydligen komma tidigare med, runt 5 rättare sagt. För de ska göra sig klar här (sminka sig etc). Undra hur många som kommer att komma hit ikväll egentligen, troligen blir vi väl en 10-15 pers nånting?:P Hoppas man får plats i nån bil sen med till Plattan så man slipper ta bussen.   

Nej, nu ska jag ta och fortsätta fixa mig i ordning här. Men ha det så kul/bra ikväll allihop! Det ska jag försöka ha iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0