Skola är ju alltid skola

Skolan är lika tråkig som förra året men det är väl ingen överaskning direkt. Skola är ju alltid skola oavsett om det är 2008 lr 2030. Aja, det är tur man har trevliga klasskompisar att prata/vara med iaf:)

Höll på att glömma min mp3 i ett klassrum idag:S Jag hade kopplat in den i ett vägguttag för att jag skulle ladda den men vid slutet av lektionen så glömde jag ta den. Som tur var kom jag på ganska snabbt efter att lektionens slut att jag glömt den. Klassrummet vi haft var dock låst men Isadora som skulle ha kalligrafi där sen var snäll och lovade att hon skulle ta den åt mig. På så vis slapp jag leta upp nån lärare med nyckel *puh!*. - Tack Isadora:)

Tydligen är det inte 150-dagars nu på fredag som jag trodde. Det är tydligen nästa vecka ist. Ganska skönt på sätt och vis. Då kan man istället passa på att bara vara hemma och slappa vilket nog lär vara välbehövligt efter den här första skolveckan. Fan, jag har varit i skolan en dag bara och jag känner mig redan less, hur kommer det då vara vid veckans slut? För att inte tala om när det gått nån månad:S. Inte bra. Tack och lov för att det är studenten snart:)

Ska ta och duscha nu snart sen ska jag försöka plugga geografi och se hockeyn: Modo-DIF. Det kommer säkert bli en spännande match. Dif är riktigt bra men jag tror/hoppas att Modo kan slå dem. Bara de spelar som mot Timrå så lär det inte vara några större problem;) Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ser ju nu i din blogg att det inte blir 150-dagars på fredag så om det är nästa vecka kan jag fara om jag orkar :P jo det är bara bra med mig sista terminen nu sen är skolan slut:) på nyår tog jag en mysig middag med johans mor/far, bror med två barn. vet du vad det är för tema?

2008-01-07 @ 18:14:33
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0