Skitväder & krasslig

Har känt mig väldigt hängig idag. Dels för att jag är så förkyld (snacka om att ha röda ögon!) och dels för att jag sovt lite denna vecka. Och sist men inte minst för att jag känner mig stressad. Jag är stressad över skolan. Denna första vecka efter lovet har vi fått hur mkt som helst att göra känns det som. Fy tusan vad drygt det känns!

Jag har försökt fundera lite på vad jag ska hålla för tal på Sv B muntliga, men det är jättesvårt ju:( Helst när man måste ta nåt fr det där skithäftet:( suck, suck och suck igen.
 - Om det är nån som har nån idé att dela med sig av vore jag otroligt tacksam. Det känns som att jag har idétorka:S

Fan, vil
ket dåligt väder det är ute nu föresten! kan det bli värre? Tveksamt! Det är bara slaskigt och halt överallt:( Går knappt att vistat utomhus ju:/ Jag gick från bussen och hit till Jimmis hus (ca 4 km kanske) och jag blev hur blöt som helst, framför allt om fötterna. Mina skor läkte in vatten och mina sockar blev blöta och därav också min fötter iskalla. Fan vad jobbigt det var! Höll på att frysa fötterna av mig kändes det som:S, som tur var gjorde jag inte det men jag är fortfarande kall om fötterna trots att jag har gosesockar på mig. Detta lär inte vara bra för min förkylning, hoppas jag blir varm snart.

Ikväll blir det väldigt lugnt för min del.
Eftersom jag är sjuk och trött kommer jag nog bara läsa lite, se på tv och umgås med min älskling. Är sugen på popcorn också, det skulle vara riktigt gott. Hoppas jag och Jimmi kan åka och köpa det sen:)

Ska ta nåt att käka nu. See you!

Kommentarer
Postat av: Jenny

du får ha det så trevligt och krypa på dig :)

2008-01-11 @ 18:36:44
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: Angelica

hejhej! ja du jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till, hade tänkt eftersom johan har sådanadär kläder som byggare och vägarnetare har kanske jag klär ut mig till det, eller så skiter jag bara i det och går som vanligt. Imorgon ska jag och Johan till östersund och kolla på skotercross, längtar, sedan blir det att plugga lite. Haha denna layout som jag har på sidan har inte jag gjort utan den finns att välja på där man kan välja olika teman :) försökte tidigare idag och göra om den men jag hittade ingen snygg bilds som jag ville ha som bakgrundsbild..

2008-01-11 @ 18:40:42
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0