Röd snö

Idag har jag inte gjort så mkt direkt. Har städat upp en del efter igår och sen har jag läst en bok. Blev att man sov länge också såklart, för länge. Måste fan försöka lägga mig betydligt tidigare ikväll inatt samt gå upp tidigare med. Inte så bra om man inte har lyckats vända tillbaka dygnet till nästa vecka när skolan börjar igen.

Aja, vad har jag mer gjort då? Jo, jag har spelat lite "Rappa kalja" med min familj (och med någras respektive). Jag vann inte men jag tror jag kom på delad andraplats:) Tycker faktiskt inte "Rappa kalja" är så jättekul. Ibland går det väl an men det är verkligen inte nåt utav mina favoritspel.

Efter spelandet såg vi färdigt den svenska thriller-serien "Röd snö". Den är så jävla bra trots att den är gammal (visades i SVT 1985). Den är spännande som bara den. Sedan är den rolig också (haha, Evert är bäst;P). Synd bara att ljudet har blivit lite dåligt på vår inspelning. Jag skulle egentligen vilja ha den på dvd, om den nu finns dvs? Det måste jag tusan kolla upp.
(Senare: den fanns tydligen på dvd eftersom jag hittade bilden nedan på google, hurra! :D Dock verkar den bara finnas med norsk text vilket inte är så bra men:P)
image45

Nu sitter jag äntligen här på mitt eget rum igen och skriver, var ett tag sen sist om man säger så. Har ju vart hos min älskling en hel del. Det känns skönt att vara hemma igen även fast jag förstås saknar min älskling.

Nej, nu ska jag surfa runt lite här och skriva på msn. Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0