"pm" & hallonsylt

Har skrivit ett "pm" ikväll, dvs jag har sammanfattat mitt tal från 750 ord till ganska exakt 300. Det var väldigt bökigt, men det gick tillslut iaf. Ska läsa igenom det sen imorrn för att se om det blev bra bara. Men jag hoppas/tror det ska funka.

Annars har jag inte hunnit göra så mkt ikväll.
Har tränat igenom teckenspråkshäftet en gång och sen har jag duschat. Efter det åt jag lite flingor med hallonsylt. Det var gott:). Dock var det köpesylt tyvärr, så det var inte riktigt lika gott som mammas hemgjorda men det dög ändå. Sen har jag börjat läsa lite på en ny bok med. En kväll går så himla fort tycker jag, man hinner fasen inte med nånting:/

Glömde bort att ringa ikväll med tyvärr. Men det är ju faktiskt inte hela världen (bara nästan, haha närå:P). Får ta och ringa "det där" samtalet imorrn ist kanske. Är svårt att hålla reda på allt man har att göra så det finns inte. Man ska fasen skriva upp allt.

Ska iaf krypa till sängs nu och stänga datorn. Måste hinna läsa lite till och ringa min pojkvän innan jag sover. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

Grattis älsklingen min :) (L)
1.7 år nu :)

2008-01-23 @ 23:40:32
URL: http://www.eternal-brigade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0