Pluggande & hockey

Idag har jag varit duktig och pluggat. Har pluggat på geografin, vilket verkligen kunde behövas. Är mkt man ska kunna och det är komplicerat:S men jag hoppas att en del har fastnat iaf:P
Sen har jag börjat skriva en hel del på mitt tal till sv nationella med. Dock måste jag prata med vår lärare om en del saker ang. det. Jag vet tex. inte ifall talet ska bestå av 150-300 ord (så långt som pm:et sa vara) lr om det kan vara längre än så och pm:et bara är en sammanfattning. Sen måste jag kolla upp om det är okej att ha ett  kort ordspråk fr Internet som man pratar om (hoppas det!).

Annars har jag mest sett hockey idag trots att  ju inte Modo har spelat. Jag har sett matchena: SSK-Brynäs och FBK-HV71. Det var kul och spännande:) Skönt att se hockeymatcher ibland då man inte hejar på något speciellt lag. Är riktigt avkopplande faktiskt, då kan man bara njuta:) Just nu håller jag på att se NHL-matchen Los Angeles Kings-Dallas Stars. Det står 2-2 just nu efter en period.

Funderar på om man ska gå ut nästa helg lr inte.
på ett sätt är jag sugen, men ändå inte. Dels kostar det ju pengar och dels har jag ingen utklädnad. Sen har jag ju rätt mkt i skolan med men ändå är jag ju relativt festsugen och det skulle ju faktiskt vara rätt kul. Man behöver ju faktiskt inte ha nån utklädnad heller. Aja, vi får se hur det blir. Det är ju ett tag kvar, som tur är.

Åt pizza för ett tag sen med. Lika gott som vanligt! :)
- Tack älskling!

Förkylningen är sådär.
Är inte lika röd i ögonen längre, bara mitt vänsteöga är litegrann rött men jag har småhosta ibland. Det är lite jobbigt. Som helhet känns det ändå som att det blir bättre och bättre. Jag hoppas verkligen att jag är frisk till veckan så jag kan träna på tisdag. Det kan behövas!

Nej, nu ska jag fortsätta se på NHL så jag ska dra. 
Hoppas ni haft det bra såhär långt i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0