Ögoninflammation

I morse när jag vaknade mådde inte mina ögon nå bra. Det rann från dem och de var rödsprängda, med andra ord hade jag fått nån ögoninflammation:( Inte bästa starten på dagen om man säger så. Som om det inte vore nog med att man är så trött ändå(?):S Aja, förmodligen är det väl nåt som kommer nu i samband med att jag är förkyld.

Hur som helst så har det ändå gått hyggligt idag på skolan. Trots att jag känt mig "förkylningsseg".

Vi har fått mycket uträttat med vårt projektarbete:) och min grupp har börjat skriva manus till filmen vi ska göra på multimedian (vad duktiga vi är! ;P).
Filosofin verkar rätt konstig. Finns tid? Finns vi? Finns någonting alls? Snacka om komplicerat men lite intressant tycker jag ändå det är på något vis även om jag än så länge har svårt att sätta mig in i "filosofiskt" tänkande. Men förhoppningsvis kommer det väl snart, vi har ju trots allt bara haft två lektioner än så länge.

Lyckades hinna med att hämta ut den nya mjukisdressen från Team Sportia med efter skolan:). (Mitt hockeylag har under hösten, förra året, beställt svarta mjukisdressar med namn på). Alltid kul att få lite nya kläder!:) Jag blev dock tvungen att springa efteråt för att hinna med kvart-i-3-bussen men det var det värt. Haha, folk som gick på stan tyckte väl säkert jag verkade lite galen som toksprang men det får man väl ta då:P Dock är det nog inte så bra att springa så mycket nu när jag är sjuk men aja:P

Blir ingen träning för mig ikväll. Ska ladda till tisdag nästa vecka istället då jag förhoppningsvis känner mig lite friskare. Istället ska jag ikväll försöka plugga och ringa lite samtal. Men först av allt ska jag äta nu och se hockey. Modo ska börja spela den där turneringen ikväll ju så det kan ju bli intressant att se.

Nej, nu måste jag kila så jag hinner, hockeyn börjar ju för tusan halv 5. Vi hörs nog snart! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah jo lektionen på internationella relationer var inte bara lite skum.. Blir nog att jag far på 150-dagars då det inte blir någon dubbelpub veckan efter. Hoppas bara det blir någon klassfest, skulle ju vara grymt kul. Blir det för dig i helgen då? HAre fint!

2008-01-11 @ 08:55:28
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0