Nu får det vara nog!

Nu är jag trött på mig själv och all onyttighet! Har fasen ätit något onyttigt mer lr mindre i princip varje dag under detta lov, inte konstigt att man går upp i vikt då. Sen att man dessutom inte rör på sig ett skit gör det hela ännu bättre lr inte. Suck! Tur att man har träning imorrnkväll iaf, tack gode gud! Då ska jag åka som bara den alltså. Kommer bli både skönt, jobbigt och roligt:) I like;) Nej, det blir mestadels frukt och grönsaker som gäller för mig framöver, den saken är säker. Tänderna mår inte bra heller precis, fy fasen!

Måste börja spara pengar med! Shit alltså vad pengar kan försvinna snabbt! Har ju förstås gått åt extra mkt nu vid jul då man haft många att köpa julklappar till och så. Sen var jag ju på modomatchen med Helena och Stefan och hade sittplats. Och vips försvann 220 kr bara där. Typiskt! Tur man fyller år snart iaf hehe, då kanske man får ett extra tillskott:) Nu har jag väl föresten förhoppningsvis fått ett nytt studiebidrag med kom jag på (för decemeber). Nåja, då är man väl inte allra ur-pankast iaf men ändå. Kunde ju vart bättre.

Imorrn ska jag hälsa på Ylva:) Vi ska förhoppningsvis gå runt Höglandssjön lr till affären och sedan se Beck/Wallander-filmer:) Senare ska jag ta mammas bil till Skyttis (till träningen) så jag kommer kunna vara hos Ylva ända till kl 8 ca. Det innebär att vi kan umgås i ca 6-7 h eftersom jag kommer att komma till Ylva 2 ca. Det kommer bli rikitgt kul:) Det ser jag fram emot.

Just ja, det vart varken spel lr bakande ikväll ist blev det att jag gick upp till pappa med miina kära syskon och fikade. Men mamma bakade nå goda bullar dock, duktig som hon är:)

Nej, ska vika nå kläder här nu samt packa träningskläder till imorrn!
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Marika det gör inget att du ätit onyttigt hela lovet jag äter onyttigt varje dag året ut :P hahaha Allt bra med dig? hade du en trevlig nyår?

2008-01-03 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0