Makaroner & korv = Gott! :)

Sitter på rummet och äter makaroner och korv atm, riktigt gott:D Blev faktiskt riktigt stolt över mig själv över att jag orkade tillaga det:P Det är ju inte så komplicerat och svårt egentligen men allt som oftast brukar jag tyvärr vara alldeles för trött efter en skoldag för att laga mat:S. Det är lite synd egentligen för jag behöver faktiskt träna på det. En dag bor man ju inte här hemma längre och får serverad mat av mamma, då måste man ju tillaga den själv.

Nåväl, dagen som helhet har varit okej. Har känt mig trött (vad annars?) men jag känner mig hyfsat pigg just nu iaf konstigt nog. Men det är bra så man ska ju inte klaga:) Kanske kan jag orka ta itu med lite saker jag borde uträtta (läxor framför allt!).

Ska fara in och träna ikväll med, om två timmar närmare bestämt.
Har ju match till helgen så då gäller det att vara på G;P Ska bli kul att träna. Kul att Carro är på hugget igen nu med, - ösigt värre;) Har saknat henne på träningarna förut i vinter:/

Har varit duktig och klippt ihop och fixat (troligen) klart "Sparven-filmen" till multimedian med. Hoppas den blir bra.  Kanske måste justera ljudet på vissa klipp men det är ju inte så svårt. Datorn håller på att göra om filmen nu till ett format så man kan köra filmen i Windows-media-player bl a. Ska bli riktigt spännande att se hur filmen tar sig. Hoppas, hoppas, hoppas den blir som jag tänkt.

Måste också inflika med att jag inte blivit sjuk än(!) Helt otroligt alltså! Jag som var övertygad om att jag skulle få ont i halsen nån gån denna vecka, men man klagar ju inte direkt haha, tvärtom:D Iofs är inte veckan slut ännu så jag ska väl inte jubla ännu men det känns bra såhär långt.

Ska grejsa lite nu! Hej med er:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du inte blev sjuk :) ja datorn funkar bara bra :D:D peppar peppar..haha

2008-01-31 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0