Lång kväll

Kvällen har varit bra. Har hunnit med att göra en hel del saker och jag är väldigt nöjd över att klockan "bara" hunnit bli 10. Med andra ord är jag snart helt redo/klar för att kunna gå och lägga mig, vilket lär behövas. Äntligen, har man världens chans att försöka somna i vettig tid för en gångs skull. Bara att hoppas att man kan somna på en gång med, inget kul att ligga vaken ju:(

Nåväl, vad har jag då gjort ikväll? Jo, detta:
  • Sett handbolls-EM ( Sverige skåpade ut Slovakien till min stora glädje, yeeaaah:D )
  • Skrivit en hel del på reklamanalysen (ska bli skönt att få göra klart den och lämna in den snart)
  • Skrivit litegrann på sv-talet och tagit tid på hur långt det är. (Det är ungefär 4½ minut, det ska vara 5 så det är väl ganska okej. Dock har man en hel del kvar att göra eftersom man måste kunna det utantill samt fixa overhead och sånt:S)
  • Städat det värsta på rummet (packat upp, sorterat kläder mm).
  • Ätit två korvar med bröd.
  • Duschat och tvättat håret (tyvärr, fanns det inget mkt varmvatten så det var rätt kallt men det fick gå ändå)
  • Sett nästan hela "Sporten" på tv4.
  • Träffat Jimmi som hastigast efter att han skjutsat hem grannen.
  • Gjort en ny lista med saker jag har att göra för tillfället.
  • Packat väskan med träningskläder och skolsaker till imorrn.
  • Läst litegranna bok.
Med andra ord kan man hinna med otroligt mycket på bara en kväll om man bara lägger manken till det och anstränger sig. Känns oerhört skönt att ha fått så mycket gjort på bara några timmar:)

Imorgon är det träning som gäller. Ska bli skönt att få röra på sig efter alla goda men onyttiga(!) godsaker denna helg. Blir att jag stannar kvar i stan efter skolan tills träningen börjar kl 7. Ska väl förhoppningsvis hinna med att äta och fixa med läxor under dessa dryga 3 "vänte-timmar".

I övrigt kommer det nog bli en jobbig skoldag imorrn eftersom vi slutar först halv 4, usch!
Viktigt att vara någorlunda utvilad då så man slipper vara dödstrött som vanligt:P Just därför säger jag: God natt på er och sätter punkt för detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0