Insikt

Har insett att det kan vara omöjligt att sätta ord på och visa hur mkt en människa betyder för en. Om det ändå vore enklare.

Om du bara kunde känna det jag kände så skulle du förstå och bli övertygad om det. Med andra ord skulle du inte längre tvivla på att jag verkligen älskar dig. - Jag älskar dig Jimmi Fröhlén! jag vet inte vad du har gjort lr hur, allt jag vet är att du har kommit att betyda allt för mig. Du har fått mig på fall. Detta har pågått väldigt länge egentligen, bara det att jag inte på riktigt har insett det tidigare. Jag har, på något sätt, tagit det som vi har för givet och därav inte insett hur det skulle vara utan dig. Men nu har jag kommit till insikt om att jag inte skulle kunna vara utan dig överhuvudtaget.
Du är den finaste och mest underbara kille som finns. Du är så snäll att jag känner mig elak i jämförelse. Du får mig både att skratta och gråta av lycka. Jag känner alltid att jag kan vara mig sj när jag är med dig.
- När du gråter, gråter jag. När du är glad, är jag glad. När du ler, ler jag. Jag är lycklig när du är lycklig.

315237-20

~ My heart cries out to you, you must forgive me...~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0