Hockeytankar

Kom hem från träningen för bara ett litet tag sedan. Har hunnit äta lite och sett på Hockeykväll med. Fan vad pinsamma Modo var! 8-2:(, -skämmes ta me' faan! Också måste de såklart nödvändigtvis förlora med så jäkla mkt mot just Frölunda med av alla lag, jippi (lr inte)! Usch, vad less man blir. Tur man inte satt och såg matchen iaf. Hade man gjort det hade man nog varit ännu mera upprörd.

Har känt mig ganska less idag i allmänhet. Men jag har mina ideer om vad det kan bero på. På hockeyträningen fick jag reda på att vårat lag tydligen tagit på sig nåt jobb på fredag ute i Järved. Man ska stå som Parkeringsvakt vid nån match, fem st personer behövdes det. Jag hade egentligen inte alls nån större lust/ork att lova att jag kunde vara där men när vi inte fick ihop nå folk pga att många jobbade osv så kände jag att jag inte hade något val:S Så jag sa att jag kunde väl ställa upp också då:/ Vi får ju ändå ihop 1000 kr för det och det är ju inte fy skam, tvärtom! Sen behöver man inte stå där hela kvällen direkt heller, bara i drygt 1 timme och 15 min, så det är väl inte allra värst ändå. Men det är ändå lite segt att det är på en fredagkväll då man bara vill vara hemma och ta det lugnt. Aja, bättre fredagkväll än mitt på dagen på lördag iaf, man får se det så.

På lördag ska jag på Modo-Skellefteå föresten:)
Ska bli skoj. Micke, min kompis fr Sthlm, hade tydligen två biljetter över så då ska jag och Ylva få varsin biljett. Sjysst! :) Känns bra att slippa betala för en gångs skull. Hoppas det blir en bra match och framför allt seger då bara.

Nej, ska faktiskt ta och läsa ut min bok nu och sedan ska jag sova. Är trött och seg för tillfället (ovanligt för mig på vardagar, jag vet;P) Aja, God natt och sov gott iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0