handboll + hockey = bra:)

Skulle bara säga att jag lever och att jag är betydligt gladare nu. Hade en liten deppardag där i torsdags men så kan det bli ibland:P Nog om det.

Idag ska jag fara och se hockey. Ska se på när Modo spelar mot Skellefteå. Fan om inte Modo vinner alltså. då kommer jag bli arg och sur.

nu ska jag äta frukost och se handboll. Sverige spelar ju mot Norge i match om femtepris lr nåt sånt.. Har varit vaken sen halv 11 typ egentligen (min älskling väckte mig då. Dock fick han hålla på ett tag men:P) Fast vi har legat kvar i sängen ett bra tag. Skönt värre! :)

För övrigt kommer syrran hem nu på em. med. Får se om man kanske far hem en sväng ikväll efter Modomatchen lr imorrn och umgås lite me henne.

Nä, nu ska jag äta och se handboll har redan missat 6 min. på handbollsmatchen. Det är 6 min för mkt1 Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0