Handboll går före läxor

Sov länge idag. Jag var väldigt trött så det var skönt. Gick upp och åt frukost med Jimmi sedan skjutsade han hem mig hit till mamma eftersom han lix skulle plocka upp min granne Weppan. Han skulle nämligen hjälpa Jimmi med att hämta nån ved inne i stan. Jag tänkte att det är lika bra för mig att åka hem ett tag då medans så jag kanske hinner röja upp lite på rummet och göra lite läxor.

Fan, såg precis att Sverige spelar mot Slovakien i handbolls-EM nu 15.30. Det får man ju inte missa. Det är fasen en viktig match med eftersom Sverige tyvärr förlorade stort mot Frankrike igår. Hmm, läxorna får med andra ord nog vänta ett tag till, hehe. Sverige ska tillbaka till toppen i handbollen! Den saker är säker. Fan, vad jag har saknat dem i såna här mästerskap. Äntligen är de tillbaka någorlunda iaf.

Måste köpa in nå mer festkläder snart med. Fasen, har typ ingenting nästan:S Har väldigt många vardagströjor nu däremot (får knappt plats med alla på min garderobshylla). Men byxor och festkläder måste jag köpa in när jag orkar och har pengar. Får se när det blir.

Nej, ska ta och grejsa lite här nu innan handbollen börjar. Ha en bra dag allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Handboll är lätt the shiet! Det var roligt att se matchen ikväll eftersom att Sverige spelade mycket bättre ikväll än de gjorde mot frankrike.. visst.. frankrike är ju ett bättre lag än slovakien men anyway, om det blir 41-25 till sverige klagar man ju inte ^^

2008-01-20 @ 21:09:12
URL: http://svedd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0