Förkylning lr feber?

Sitter på skolan just nu och har precis haft klart multimedia. Mår överhuvudtaget inte så bra idag. Känner mig sjuk:S Antingen har jag feber lr också håller jag på att bli förkyld. Känns inget bra iaf. Vart lite less nu på multimedian med, men jag kan inte låta bli att bli irriterad när man ska göra ett grupparbete och visar sitter och surfar/slappar med annat. Alla tycker jag ska engagera sig och hjälpa till! Kanske överreagerade jag lite men det beror nog på att jag är allmänt trött och (som sagt var) känner mig sjuk. Aja, whatever.

Sen ska jag ta och skriva ner allt jag har att göra tror jag. Är en del än fast det bara är andra dagen i skolan efter jullovet. Tex. måste jag snart börja ordna med ett tal till svenska nationella, känns drygt. Vad tusan ska man prata om? Tycker verkligen inte om att man måste ta saker från det där jävla häftet. Varför kan det inte vara som förr då man fick prata om vad man ville i fem minuter ist? Hade det varit så hade det ju varit betydligt lättare. Dåligt, är vad det är! :(

Jaja, nu ska jag upp till mammas jobb och äta och ta det lite lugnt innan hockeyträningen som börjar kl 5. Efter träningen ska jag (tyvärr) stå i kiosken. Usch vad svårt och jobbigt! Helst när man måste värma korv, värma bullar, göra toast och gud vet vad mer. Tur det bara är ikväll iaf. Man får hoppas man överlever. Är så jävla trött men, men man får kämpa på. Men jag längtar iaf redan tills kl är halv 10 och jag är hemma. Då ska jag äta, slappa och sova tidigt! Fan, vad skönt! :)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Hoppas att du i alla fall får smaka en toast eller en bulle själv också!

2008-01-08 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0