För mkt att göra

Känner mig väldigt stressad för tillfället. Har så himla mkt att göra alltså. Och det värsta är att jag knappt orkar göra nåt heller för jag är så jävla trött. SKulle helst vilja lägga mig på sängen och sova några månader. Men, men livet är och ska väl också vara tufft ibland, antar jag(?). Är det inte det så kan man ju inte njuta och känna av de lugna och lyckliga stunderna.

Kom hem halv 12 igår så det blev inte precis nåt tidigt sänggående som jag hade hoppats på:( Jobbigt värre! Att vara i skolan idag har, antagligen mkt beroende pga det, känts riktigt jobbigt och tungt. Fattar inte varför allt ska vara så krångligt och omständigt? Varför kan det inte vara lättare? Man blir bara stressad, får ont i huvudet, får prestationsångest och känner sig allmänt dum i huvet:( Usch och blä - I hate it!

Några saker jag har att göra som är bökiga för tillfället:
  • Bli klar med vårt projektarbete till v. 9. Hur fasen ska vi hinna? Vi kommer behöva stressa ihjäl oss:S
  • Skriva ett jävla tal till nationella muntliga i Sv B och kunna det näst intill utantill.. Behöver dock inte vara klart föränn ändå nästa vecka men iaf: drygt!
  • Plugga väder och klimat till provet nästa onsdag.
  • Skriva om konflikten i Uganda Sudan som är hur komplicerad som helst:S
Fy fasen alltså, tre dagar i skolan och man är redan skitstressad och less. Lov, kom tillbaka ffs!
Har gjort en hel del vettiga grejer idag hittils iaf, alltid nåt. Får se om jag orkar göra så mkt mer nu, men troligtvis inte. Kommer nog gå och lägga mig snart istället. Jag är verkligen jättetrött! Lr föresten lär jag nog läsa igenom filosofipappret åtminstone. Det är ju inte så långt så det borde jag faktiskt orka göra:P

- Vars är helgen när man som mest behöver den?

Skriver kanske senare, får se. Hoppas ni har det bättre än mig! På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Det är tuffa tider...

2008-01-10 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0