Flitig dag

Har haft en rätt bra dag idag trots att vi ju tyvärr hade geografiprov idag om högtryck, lågtryck mm. Det gick väl rätt bra tror/hoppas jag iaf. Sista frågan var dock jättesvår så jag "flummade" bara på med nåt svar där. Vet inte riktigt om jag ens var i närheten av att få rätt men det lär väl visa sig. Man försökte ju iaf. Känns dock skönt ändå att få det där provet ur världen så man slipper tänka på det nå mer. Nu är det bortgjort!:)

Idag efter skolan har jag gjort en hel del vettiga saker. Detta har jag gjort:

SKOLSAKER
  • Läst filosofipappret till imorgon
  • Skrivit över reklam-analys-pappret till datorn så jag får lite bättre struktur (tidigare hade jag bara slarvskrivit ner det på nåt papper)
  • Skrivit över allt jag hunnit skriva på mitt sv-tal till datorn (bättre struktur osv, samma sak som föregående punkt)
  • Sparat båda dessa arbeten på mitt USB-minne så jag kan jobba med dem var jag vill.
  • Skrivit i projektboken vad vi gjort på projektarbetet idag.
  • Fixat fram kläder och kritor till filminspelningen imorgon.
  • Fixat ett band till mitt lilla USB-minne så jag inte tappar bort det.
ÖVRIGT
  • Fixat skjuts hem på fredag efter Plattan:)
  • Planerat hur mkt pengar jag behöver ta ut samt ungefär vilken klädsel jag kommer ha
  • Kommit på ett sätt så jag slipper ha med mig idrottskläderna in till Plattan
  • Smsat med gamla klasskompisar om att ses på Plattan. Ska bli kul att träffas igen:). Har inte sett en person på typ hur länge som helst.
  • Har ätit glass med frukt och läst en bok.

Så har min dag sett ut över stora drag. Nu ska jag försöka borsta tänderna och göra mig i ordning så jag kan gå och lägga mig i vettig tid. Är mycket trött. Men en sak måste jag säga innan jag avslutar detta inlägg och det är:
- Jag ser fram emot fredag väldigt mycket! Kommer bli grymt kul! Öööööössss, lr hur Ylva och alla ni andra som ska ut!? ;D

God natt med er! :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ös är bara förnamnet, min vän ;)

2008-01-17 @ 20:57:47
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0