En termin kvar

Idag har jag inte gjort nåt i princip. Har varit en såndär slappar-och-göra-ingenting-dag. Hade tänkt att göra mer vettiga saker egentligen, men det blev inte riktigt så.

Tyvärr börjar ju skolan imorrn med:(
Usch, jag vill inte! Hade precis börjat vänja mig vid lov men som vanligt ska vardagen komma tillbaka när man minst av allt vill det. Känns jävligt drygt. Tur det bara är en termin kvar nu och sen äntligen är det studenten! :D Fan, vad skönt det kommer bli alltså! Sen är det ju många lovdagar med nu under våren så man får försöka se det positivt ändå. Har man klarat av 11½ år i skolan så borde man ju kunna klara av "bara" ett halvår:P

På fredag blir det förhoppningsvis Plattan, om allt går som planerat. Vet inte än om det blir nån klassfest innan men det lär man väl få veta imorrn antar jag. Skulle vara kul om vi hade det och sen kunde vara hemma hos Ylvas pappa. Dit hittar ju jag(!), hehe;P. Nämen, får väl se vad det blir av alltihop. Beror ju på hur många det är i klassen som är sugna på det osv. Det löser sig på nåt sätt. Skulle vara jävligt kul om min älskling ville gå ut då med:) *hoppas!*

Nej, ska ta och läsa lite bok nu och göra mig klar för att sova. Ska ju upp om inte ens 8 timmar:( Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0