Denna trötthet

Har precis slutat för dagen. Vi hade ingen multimedia tydligen för vår lärare "Svempa" var magsjuk lr nåt liknande. Skönt, för då kan jag ju ta min "kvart-i-trea" hem idag:)

Har precis haft filosofi, det är minst sagt komplicerat. En del fattar man väl hyfsat (lr jaa, litegrann iaf...förhoppningsvis) men inte alltför mkt, haha. Som tur är verkar det inte vara så många andra i klassen som fattar så jättemkt heller så:P Alltid nåt, hehe:P Då är man ju inte ensam iaf. Filosofi är verkligen inte något bra ämne att ha när man är trött med, den saken är säker. 

När jag kommer hem ska jag ta nåt att äta och sen ska jag se handbollen. Vet inte vilken tid den börjar dock:S men jag får kolla upp det. Lär väl vara vid 6-7-tiden nån gång skulle jag tro, brukar vara så:P I vilket fall som helst måste jag se den iaf. Det är så spännande! Dessutom måste jag heja fram och hjälpa det relativt unga svenska laget så det går bra för dem;) Viktigt, viktigt, viktigt :)... 
Vidare ska jag väl försöka skriva klart min reklamanalys och fixa på mitt sv-tal. Får se hur mkt jag orkar göra. Känns ändå som att man borde passa på att göra så mkt som möjligt dagar som denna. Det vill säga dagar när jag faktiskt inte har nån träning lr liknande. Aja, får se hur mkt man orkar göra som sagt.

Helt sjukt hur trött man kan vara på morgonen alltså! Jag vet att jag skrivit det tidigare här på bloggen (ett x antal ggr) men det går inte att komma ifrån att skriva igen. Jag är verkligen extremt morgontrött. Känns som att jag inte vaknar på riktigt föränn klockan är 11-12:S Skulle tusan behöva lägga mig 7 på kvällen för att orka med nästa dag och slippa känna mig så död/morgontrött. Ska fasen försöka lägga mig 7 nån gång, helt seriöst. Bara för att känna hur det känns att inte vara så jäkla trött för en gångs skull. Men det lär inte bli ikväll har jag en känsla av och inte imorgon heller:P....men nån gång! :P

Slänger föresten in en bild på is här med bara för att det är så jäkla halt ute för tillfället. Höll på att halka ihjäl mig igår när jag kom hem från träningen:S




Nej, ska gå till min buss nu så jag inte missar den. Ha det bra så länge!
 

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Ja! Gör ett försök att lägga dig tidigt en kväll. Vi ser fram emot detta och din rapport om hur bra det blev. Ett sånt här test av om man blir piggare av att inte vara uppe för länge på kvällen måste väl dock pågå under en lite längre tid än bara en enda kväll för att verkligen ge ett rättvist resultat! Lycka till!

2008-01-23 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0