Dagen efter

Gårdagksvällen blev väldigt lyckad:) Stort tack till alla inblandade!:D

Det var väldigt kul inne på Plattan (och förstås på förfesten med)! Som vanligt stötte man på en hel del folk på Plattan som man inte träffat på länge, riktigt kul. Dessutom visade det sig att tre personer som inte hade tänkt att gå ut hade gått ut ändå. Extra kul och överaskande att stöta på dem då. kvällen blev förhållandevis billig med eftersom jag mest beställde cider Blir riktigt imponerad av mig själv ibland;P. Det blir trots allt rätt stor skillnad i längden när en cider går på 50 spänn och en drink på ca 90. Men nu blir det lugnt ett tag framöver. Måste spara in pengar och få tillbaka festsuget innan jag far ut igen. Förhoppningsvis kan jag kanske tvinga med mig Jimmi  in på Plattan då med;)

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Har mått rätt hyfsat överlag men jag haft lite ont i huvudet och känt mig allmänt seg och trött (av förståerliga skäl). Men nu på kvällen från 6 har jag känt mig piggare som tur är. Har som sagt var bara tagit det lugnt idag. Har blivit en hel del hockeytittande (Modo-SSk, Brynäs-Tiumrå och just nu Boston mot Rangers). Har vart riktigt skönt med en sån här slappdag faktist:) kan behövas det med ibland:P Imorgon blir det däremot förmodligen inte lika lugnt för min del. Då ska jag förhoppningsvis ta mig en promenad lr liknande samt dona på med läxor.

Nej, nu ska jag fortsätta se "Hockeynight" på canal plus och dricka nyponsoppa (gott!). Fan vad underbart det är med hockey:), finns fan inget bättre än att se på det såna här dagar. Ha en fortsatt skön helg allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha så jag var en av dom som inte skulle gå på plattan ;) haha hade du kul? var du utklädd? han faktiskt inte att se om du var det eller inte, jag ska verkligen skämas då jag var nykter :s hahah Hoppas du haft en trevlig helg!

2008-01-20 @ 10:01:26
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0