Trötta tider

Fan, vad trött man kan vara alltså! La mig på sängen och sov i nån halvtimme för nån timma sen och gud vad skönt det var! Hade lätt kunnat sova hela kvällen och natten. Men jag tog mig tillslut upp och hasade mig neråt för att äta middag.

Blir ingen träning för mig ikväll främst eftersom det är ett sånt fruktansvärt dåligt väglag ute.
Sen borde jag faktiskt försöka jobba järnet med historian, eftersom det ju ska vara klart till i morgon egentligen. Jag lär inte hinna klart iaf men man kan ju göra så mycket man hinner åtminstone. Får hoppas att matchen i helgen går bra ändå.

Nej, nu ska jag jobba så jag får någonting gjort ikväll. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0