Tisdagspladder

Dagen har varit betydligt lugnare än igår och tur är väl det, annars vet jag inte hur jag skulle ha orkat.

Tog mig iaf tid på lunchen att prata med vår filosofi-lärare och vår religions-lärare ang. uppgiften man ska göra.
Man ska ju lämna in en första skiss av arbetet nu idag så jag måste fixa till det lite nu ikväll och sedan mejla det till dom två. Det ska nog gå bra, skrev ju det mesta igår. Ska leta upp lite fakta om vårdetik bl a.

Sitter och käkar en sallad just nu, mycket gott. Salladen består av salladsblad, tomat, gurka, paprika, ägg och tonfisk:) Det är alltså min middag. Ska svepa i mig ett C-vitamin glas sen också så min förkylning kan gå över nån gång.

Ikväll spelar Modo borta mot Linköping och den matchen skulle jag gärna vilja se.
Tror jag ska försöka skynda mig att göra klart den där uppgiften så jag kan smita upp till pappa senare och se matchen.

Funderar mkt på hur jag ska göra på fredag.
Då är det ju 100-dagars på Plattan nämligen. På ett sätt vill jag gå ut men samtidigt så orkar jag inte. Fast det lutar nog ändå mest åt att jag far ut just nu, allra helst när det verkar som att vi ska ha klassfest innan. Det brukar ju alltid vara kul så:P Temat på Plattan är "Ombytta roller" vilket innebär att tjejer ska klä ut sig till killar och tvärtom. Får se till att låna nåt från Jimmi att ha då kanske. En keps har jag ju sj iaf och t-shirt också men nå byxor skulle ju behövas. Aja, är ju ett tag kvar tills fredag så det löser sig förhoppningsvis. Måste köpa en biljett för 50 spänn också, får se när jag hinner/orkar med det.

Jävligt nice att det snöar ute btw:) Det gillar jag verkligen! Mer snö åt oss, våren kan komma senare så det så.

Nej, ska försöka ta itu med den där uppgiften nu så jag får den ur världen nån gång. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0