Skönt med träningsvärk

Har precis titta på "Let's dance". Hehe, var rätt bra och kul att se:) "Mat-Tina" ägde ju hehe, hon shejkade loss jävligt bra. Annars har jag satt i mig en popcorn-påse och en semla, rätt så gott. Känner mig rätt slapp i allmänhet just nu faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog ta och surfa runt lite. Killarna ser nån film men jag orkar inte. De har inte ens nån svensktext på heller, drygt värre! De påstår att den ju bara är i vägen:S Struntprat! Finns jävligt god glass i frysen med, med andra ord GBs vanilj-youghurtglass med skogsbär. Attans, vad god den är alltså!:D Lär sätta sprätt på den snart känner jag.

I morgon vet jag inte vad det blir. Förhoppningsvis ska jag hinna umgås lite med Helena som ju är hemma nu över helgen innan hon beger sig till Umeå igen. Skulle vara jävligt kul och fara ut och åka lite skridskor med henne:) Hm, ska tusan försöka få med mig Jimmi på det...lr jaa tvinga med han rättare sagt;P Tragiskt va? haha!:P Närå men det är faktiskt för hans eget bästa. Det är ju han som inte inser hur kul det är. I must teach him!

Har lite träningsvärk i vaderna föresten efter slalomen igår men det gör inget. Jag tycker det kan vara ganska skönt att ha träningsvärk faktiskt för då vet man ju att man gjort nåt "vettigt". Kroppen bygger ju upp muskler så det är ju inte så dumt;P - Tvärtom!

Bye bye, see u soon again! :)

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa det känns ju som att dom borde lyssna på oss, men vi har ju liksom mycket saker att göra hela tiden känns det som :S Jaaa trean är verkligen inte slapp!
Jag blir så stressad av att veta att vi har så mycket till veckan och det känns verkligen inte kul att ägna helgen åt plugg!

2008-02-09 @ 12:48:04
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0