Skolsaker

  • SVENSKA>Lämna in en skriftlig jämförelse på texterna; realism och naturalism - 21/2
  • HISTORIA> Historiearbete: (intevjua två personer, skriva av intervjuerna på datorn, bränna ut skiva med intervjuer, sammanställa, ev kolla om museumet har bilder, lämna tillbaka lånade böcker på Arken och Nolas bibliotek) - Ska vara klart senast 22/2
  • PROJEKTARBETE> Projektarbete (fixa allt så att allt funkar!) - 25/2
  • RELIGION & FILOSOFI> Skriva nån konstig etik-uppgift - 29/2
  • PSYKOLOGI> Göra ett fördjupningsarbete om något, ska lämnas in i rapportform - 20/3
  • GEOGRAFI> Göra ett grupparbete om miljö som sedan ska redovisas - 24/3?
  • TECKENSPRÅK> Göra ett prov på tredje häftet så snart som möjligt.

Kommentarer
Postat av: carro

Jaaa precis, jag la den på hennes bord:) Men mysko att vi fick lov att lämna in den idag :S

Vetdu? Jag gick hem idag efter lunch för jag är förkyld:( Kommer nog inte imorgon, och isåfall blir det ändå ingen yoga :(

Jag fördjupa mig i känslor tror jag och särskilt ilska, ska utreda om det verkligen finns någon primär känsla som är ilska, eller om den bara är sekundär. Du kanske inte fattar men jaaa ;P
Vad ska du fördjupa dig i? :)

2008-02-21 @ 21:23:26
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: carro

Det ser läskigt ut när man listar upp allt som skall göras, men det är skönt att få stryka:)

2008-02-21 @ 21:25:56
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0