Skolbabbel & middagsdags

Kom hem för någon timme sedan och nu sitter jag här vi datorn och chillar, som så många ggr förr.

Skoldagen har funkat helt okej idag trots min fruktansvärda trötthet. Jag lämnade in Sparven-filmen till vår multimedialärare Svempa. Svempa fick se den som hastigast och det lät som att han tyckte jag fått till den bra, skönt:) Då var det klart. Jag såg även till att lämna in psykologin till Ulrika, så nu är även det gjort. Kanske inte vart någon jättebra analys men det får duga med tanke på omständigheterna. Orkar inte fixa något mer vad gäller den:P

Angående historian

Sedan pratade jag också en hel del idag med några klasskompisar om historian, det är tydligen ingen som är klar med den. Inte heller var det någon som trodde att de skulle vara klara med det till i morgon. Skönt, då känner man sig inte lika dålig själv åtminstone, om man inte skulle hinna få klart det ikväll. Kom på att jag ju gärna skulle vilja ha bilder till mitt arbete med. Problemet är bara att jag inte kommer att kunna få dessa bilder föränn på måndag. Vet inte om jag kan få tag i några bilder heller, men jag tänker iaf försöka.

Känner mig ganska uppåt idag överhuvudtaget, vet inte riktigt varför men man ska väl inte klaga.
Fick höra att man kunde vara med på Carros (en klasskompis) yoga-pass på idrotten imorgon, så det känns rätt kul:)  Hoppas vi blir några stycken iaf men det verkar som så:) Var kul att träffa Ylva idag också, det var ju ett tag sedan nu eftersom de mest håller på med sitt projektarbete och är ute bland andra skolor.


Ikväll blir det senträning, som vanligt på torsdagar). Vi har sammandrag till helgen (söndag) så det gäller det att vara väl förberedd för att ha ork till att kunna spela bra. Hoppas det kommer rätt mycket folk på träningen så kan vi samspela femmorna, det behövs! Vill spela mycket. Hoppas det inte blir så många övningar utan mest vanligt hederligt spel mellan två mål.

Nej, nu ska jag gå ner och käka. Ska äta mos och strömmingsflundra:) Tycker jag faktiskt är riktigt gott. Tycker det var riktigt bra gjort av mamma at hinna laga till det i morse. Själv är jag så trött på mornarna att jag aldrig skulle kunna hinna och orka med nåt sånt då, inte en chans! 

Senare kommer jag förmodligen göra lite historia varvat med att slappa:P Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0