Skol-gnäll (vad annars?)

Har skrivit litegrann på religionen nu men det går väl inte så jättebra:/ Blir så förvirrad över huruvida jag gör rätt lr inte. Hela uppgiften är så flummig, blir bara mer och mer förvirrad känns det som. Inlämnat imorrn ska det vara också - usch och blä!

Har tryckt i mig lite lakrits också btw. Hade kvar lite från igår så jag kunde inte motstå från att ta. Blir ju extra lätt hänt när tröttheten börjar smyga sig på med:P

Önskar att vi inte hade så jävla mycket att göra i skolan! Var är fritiden? Hinner man med någon fritid? Mitt svar: "Väldigt knappt, om man vill ha någorlunda bra betyg". Man kan inte njuta av livet såna här stunder, man lever som själv i sin "egen" glaskupa bara medan sekunder, minuter, timmar och dagar passerar förbi. Det är sjukt att det ska behöva vara så, blir så less! Man är väl för mesig antar jag. Borde ju egentligen gå till lärarna och säga ifrån...egentligen alltså...:/

Att det är helg imorgon känns jävligt skönt iaf även fast det nog kommer bli en hel del plugg för min del. Måste framför allt plugga på filosofin, kan inte ett skit alltså. Fattar knappt vad man ska kunna heller, det är ett så flummigt ämne. Man är ju van vid att bara kunna plugga in en massa fakta hit och dit men det funkar ju inte så på filosofi:S Finns en stor risk att jag kommer lära in mig "fel" saker (med andra ord "fakta-saker"), känner jag:S

Ska nog försöka städa undan lite här på rummet nu, det ser för jäkligt ut(!) Lär sätta på nån riktigt bra musik med. Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej! jo det känns ju bra, men fråga tobias idag hur man skulle göra så då fattade man lite bättre, blir det för kul för dig i helgen? jag hoppas inte på massa skolarbeten va? :P

2008-02-08 @ 15:27:41
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0