Sjukt less

Känner mig helt utmattad utbränd. Har jobbat hela veckan med den dryga historian men nu är man äntligen klar med den! Idag lämnade jag in den så nu finns det ingen återvändo. Nu kan jag släppa det, underbart!

Nu skulle jag verkligen behöva lov(!) Så less och trött är jag faktiskt för tillfället. Tyvärr är det en vecka kvar, och inte vilken vecka som helst heller utan en jävligt jobbig vecka! Vi ska nämligen ha hälsovecka för alla Nolaskolans ettor, vilket lär bli kaos typ. Herregud, hur ska det gå alltså? Känns verkligen inte som att man har koll på allt, vilket man ju borde ha.

Och som om att vara ansvariga för en häslovecka inte vore nog så kommer man dessutom behöva göra massa "vanliga" andra skolämnen på kvällarna också för att inte komma efter. Hur tusan ska man orka plugga en massa sen man har avslutat en såndär hälsodag? Fy fan!
Som tur är har vi inte så speciellt mkt i de olika ämnena förutom i religionen och filosofin. Då ska man göra något etiskt dilemma och analysera det. Orka!? Fattar knappt hur man ska göra. Ett första utkast måste iaf vara inlämnat till på tisdag. Eftersom vi som har hälsoveckan inte kommer vara på filosofi och religion-lektionen heller så kommer vi inte kunna fråga våra lärare om saker ang det:S Ååååh:( Blir trött bara av att tänka på det. Hur ska man klara det??

image57
Hur ska man orka umgås med en massa folk i morgon när man mår såhär?
Hur ska man lyckas med att spela matcher på söndag när man mår såhär?
Hur ska man orka med hela nästa vecka med allt vad det innebär?


Vill bara gå och lägga mig och sova några tusen år och glömma allt som har med stress, ångest och sjukdom att göra!
Vill vakna upp som en frisk, pigg och nöjd människa utan sorger och bekymmer.
Jag önskar att livet vore enklare.

Kommentarer
Postat av: sunkan

Jag förstår precis hur det är Marika, tro det eller ej... men kämpa på nu den sista veckan, ta en dag i taget! Jag önskar oxå att livet va lättare, men detta är livet, tyvärr... Men jag hoppas vi ses på söndag, om jag blir frisk... ska komma å kolla iaf ;)

Marika Fighting~!

2008-02-22 @ 20:11:45
Postat av: Marika

Tack Sandra:) Vad snäll du är. Vad tusan, hur är du sjuk som? Du måste vara med på söndag ju. Jag är iofs typ sjuk jag med (förkyld) men ändå. Jag hooppas jag kan vara med på söndag ändå, för då gäller det!

2008-02-23 @ 13:57:18
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0