onsdagmorgon

Ännu en dag har börjat. Tiden går fort just nu men ändå så ohyggligt långsamt på något vis. Märkligt är vad det är. Det gick bra med intervjun igår föresten:) Funkade jättebra att spela in allt på min mp3 med:) - Hurra! Nu ska jag bara intervjua farmor också snart, när nu det kan passa in? Det blir kanske till helgen lr ja, nån annan dag. Så snart som möjligt iaf så jag kan börja skriva ihop alltsammans.

Efter intervjun igår tog jag en sväng till pappa och åt semlan:) Det var gott. Senare började Åsa och Micke spela schack och jag kunde inte låta bli att titta på litegrann nu och då. Jag hjälpte Åsa lite också eftersom jag så gärna ville att Micke skulle torska, haha! :D Men tyvärr vart det "remi" (har för mig att det heter så när det blir oavgjort:P). Fast det var väl ganska rättvist iofs eftersom matchen pendlat ganska mkt fram och tillbaka. Måste tusan ta och spela schack mot min bror snart, det var ohygglgit längesen. Haha, då ska jag utklassa han;) Fast först och främst måste jag få mindre saker att göra:S

Kommer bli en ganska dryg dag idag. Först svenska (leta upp fakta om OG), sedan geografi (fixa klart en redovisning) och sist men inte minst projektarbete. Vi har sjukt mkt att göra på projektarbetet så man lär väl inte sluta föränn kl 3 skulle jag tro. - gäsp! Vad seg man är alltså. Skulle kunna sova i en vecka, minst:P

Hoppas ni får en skön dag! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja men precis, det är alldeles för mycket i skolan:S ja det har du rätt i att det går ut över ens personlighet, väldigt synd tycker jag :S bra att det inte gör något för dig, eftersom ibland har man inte bara lust att prata med någon tyvärr. dte känns bra att imorgon får vi tänka på något annat och bara ösa i backen :D:D:D jäkla kul det ska bli :D puss

2008-02-06 @ 16:49:48
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: Kajsa

haha, nej vi slutade ju verkligen inte innan tre ;) Jo
innerst inne vet jag väl att jag borde prata med någon men jag kan ändå inte komma mig för det av en mängd olika anledningar.

2008-02-06 @ 16:57:34
URL: http://svedd.blogg.se
Postat av: Carro

alltså ja shiiit va svårt att veta. Arbetet kändes inte så krångligt först men det visade sig vara väldigt tjorvligt ;P Om tobias sa att det gick bra så borde det gå bra:) Och om det inte går att jämföra texterna så med varandra går det ju alltid att skriva att du kom fram till det iaf ;) Jag tror att du fixar det galant! Vet du om det var nu på fredag som det skulle lämnas in?

2008-02-06 @ 18:41:39
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Carro

Precis, det låter braigt :)

Okej men vad bra då går det ju att fråga tobias om det är något som borde ändras liksom;)

Alltså jag har noll motivation till att ta tag i historian, men jag måste verkligen skärpa mig med det nu tror jag:/
Har lust att intervjua min farmor, men hon är i cypern till mitten av april så det kan bli lite svårt ;p

Hur går det för dig med historian då? :)

2008-02-07 @ 10:18:16
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0