Onsdagmorgon

Ännu en jobbig skoldag har börjat. Idag blir det full rulle med svenska, geografi och projektarbete. Kommer att kunna åka hem först med 5-i-4-bussen. Känns drygt:/ Väl hemma blir det att försöka skriva klart historian och slappa som utav bara den. Har varit duktig nu på morgonen och så gott som skrivit klart sv-läxan vi fick igår också. Skönt att ha det nästan ur världen.

Gårdagskvällen ägnade jag åt att duscha, slappa vid datorn och se hockey (lite mer än en period mellan Modo-Timrå). Jag skrev på historian också, och sist men inte minst skrev jag ut skiten. Lättare att kunna se fel och sådant när man väl har papperena med texten i handen. Det är lätt att man blir lite blind om man ser texten enbart på Word hela tiden, åtminstone tycker jag det.

Nej, nu börjar svenskan så jag ska kila. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gjorde bara en jämförelse mellan Realismen-texten och naturalismen-texterna, vet inte om det var rätt men :)
Haha jag ibland är det skönt att sova tidigt liksom;)

2008-02-20 @ 10:11:24
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Angelica

Hahah tack för att någon annan har sympati med mig :) Hahha i helgen så har jag väl inte gjort så mycket snart är det ju helg igen tiden går väl jävligt fort nu, eller är det bara jag som drömmer? Gjorde du något roligt, förutom att kanske plugga?

2008-02-20 @ 11:01:31
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0