Need to sleep

Äntligen är det helg! Jag är helt ledig i morgon vilket innebär att jag äntligen kommer att få kunna sova ut, fan vad skönt! Har längtat efter det hela långa veckan. Har stundtals känt mig helt borta idag på skolan bara p g a min trötthet. Inte bra, inte bra:/ Självklart kom man i säng sent igår efter träningen för jag var ju bara tvungen(?) att surfa runt lite på nätet ett tag typ. Dumma mig! Nåja, man får ta konsekvenserna av sitt handlande själv iaf, den saken är uppenbar.

Har varit och intervjuat farmor idag ang. mitt historia-arbete, det gick riktigt bra. Hon kom ihåg ganska mycket saker:) Jag for hem till henne efter att jag slutat skolan. Känns skönt att ha tagit tag i de båda intervjuerna den här veckan, trots allt annat som man behövt göra. Nu ska jag bara (lr bara och bara?) renskriva farmors inspelade intervju på datorn och sedan blir det till att sammanställa skiten. För er som inte vet det gör jag ett arbete om hur det var att gå i en skola på landsbygden runt 30-talet. Rätt så intressant faktiskt. Kommer dock bli grymt jobbigt att få till ett bra och välskrivet arbete om det. Helst när man inte ens vet hur man ska göra:S Uscha!

Ikväll blir det slappt. Jimmi och Weppan skulle tydligen ha nån filmkväll så det lär väl bli att jag också ser lite om det är några bra filmer dvs. Annars blir det väl att man käkar nåt gott som vanligt och tar det lugnt. Känner mig grymt trött som sagt var, skulle kunna sova i ett år typ:S Haha, sorgligt men sant. Lär väl bli att man somnar till nån film, haha skulle inte förvåna mig:P

Nej, ska ta mig i kragen nu och städa undan lite här så jag kommer mig iväg till Jimmi nån gång. Ha en mysig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Ljungh

Hmm, joo. Kände oss hyfsat dåliga när vi gick därifrån. Tycker inte att lärare ska kalla elever för "dumskallar" så.. Jaja, skit i hon!
Ha en trevlig helg, kram*

2008-02-08 @ 19:52:21
URL: http://ljungh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0