Kvinnlighetstest

Jag hittade ett kvinnlighetstest på Linda's blogg igår. Jag bestämde mig såklart för att göra det. Jag älskar ju tester överhuvudtaget så:) Jag orkar dock publicera detta inlägg först nu idag, men håll till godo ändå:P

Jag fick 241 poäng, vilket tydligen verkar vara rätt så högt. Denna kommentar fick jag: "Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!"

Enligt sidan var den genomsnittliga poängen 120.5 och det var 168847 st som hade gjort testet innan jag gjorde det, ganska intressant faktiskt.

Så enligt detta test är jag alltså väldigt kvinnlig jämfört med det förra testet som jag gjorde för ett par dagar sen.

Ni kan göra kvinnlighetstestet här som jag för övrigt tycker var väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: sunkan

hehe det va ett roligt test XD här är mitt resultat :P

Din poäng: 169
Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.

2008-02-29 @ 23:49:02
Postat av: Elizabet

haha jag fick 281 poäng
"Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"

hihi:)

2008-03-01 @ 17:34:07
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0