"I love Europe", vilket skämt

Har varit duktig och skrivit klart religionen. Har dock inte orkat mejla iväg den ännu men det ska jag nog göra i morgon. Sen var min pojkvän snäll och hjälpte mig göra klart sparven-filmen. Är bara en liten detalj i slutet på filmen som jag inte är hundra nöjd med, men jag tror inte jag orkar fixa till det. Felet är i eftertexterna på slutet då tre ord är lite mindre än alla de andra. Men skitsamma egentligen, helheten är jag jättenöjd med iaf så:P:)

Annars har jag och min älskling varit ute och gått en promenad. Det var väldigt halt, som tur var fick vi låna broddar av min mor:) Var skönt att ta lite luft.

När vi kom tillbaka såg vi på melodifestivalen. Vi hade missat de fyra första låtarna men det gjorde inte så mkt. Tycker ingen av bidragen var speciellt bra egentligen men jag tycker Michael Michailoff - That's Love och Velvet - Déja Vù var de bästa. E-types bidrag lät väl inte helt dåligt det heller. Men jag hörde aldrig hela låten så det är lite svårt att säga.

Fan vad shockerande att Christer Sjögren kom vidare med sitt bidrag alltså. Snacka om sjukt! Jag menar hur bra är låten på en skala egentligen? smörigare låt får man ju leta efter. Haha, vilket skämt. På AB har de ju tydligen en omröstning nu med såg jag. Omröstningen handlar om huruvida Christer Sjögrens låt ska bli Europas nationalsång lr inte. HahaXD Vilken sjuk värld vi lever i alltså.
Amy Diamonds låt var inte heller så speciell. visst den var väl inte dålig direkt men den var inte nå speciell.

Nu sitter jag och ser Titanic hemma hos Jimmi. Vi for hit igen för nån halvtimme sen. Alltid skönt och lyxigt att sova i en dubbelsäng. Titanic är så himla bra. var jättelängesen jag såg den med så jag måste kika lite nu känner jag. Ha en bra kväll allesammans! :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var det gräsligaste jag någonsin hört i de här sammanhangen..usch så fruktansvärt! Kan inte förstå att jag ska tvingas se den i Globen igen!

2008-02-09 @ 23:16:53
URL: http://www.metrobloggen.se/loviissa
Postat av: Natalie

Christer Sjögren var så jävla dålig :S

2008-02-09 @ 23:21:03
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Linda

Jag skrev samma sak. Jag mår illa av att bara se honom, ännu värre att höra!

2008-02-09 @ 23:23:02
URL: http://hakuna-matata.se
Postat av: angelica

jo jag hade tänkt börja med religionen då jag upptäckte att psykologianalysen skulle lämnas in på måndag, ihelgen blir jag själv då johan har jour så jag funderar på att ta igen all del läxa jag borde ha gjort tidigar. läste att du kanske skulle iväg och åka skridskor? vart de av?

2008-02-10 @ 09:24:29
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: du vet vem

Hmmm.... vadå sjuk värld vi lever i? Är du verkligen säker på att vi verkligen lever? Och att världen verkligen existerar? Och att någonting verkligen kan vara sjukt, eller är det bara något vi inbillar oss??? Är du säker på att något verkligen kan vara verkligt? (Tänk på: "Det snöar och det snöar inte").

2008-02-12 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0