Hur kan det finnas människor som gör detta?

Är fortfarande vaken. Jag fastnade vid datorn och kollade runt lite. Slutade med att jag kollade mejlen och då fick jag se en sån fruktansvärd sak att man knappt tror det existerar! Så jäkla sjukt! Jag hade fått ett kedjebrev med en massa underskrifter. Jaha, det är väl inte något konstigt lr fruktansvärt med det tänker väl ni nu. Men grejen är att det var en länk vid slutet av mejlet som ledde till en film på Internet på några minuter, OCH DETTA ÄR EN AV DE MEST HEMSKA FILMER JAG HAR SETT! Fattar knappt hur jag kunde kolla på hela filmen alltså. Jag kollade förstås bort och blundade lite nu och då men iaf:S Filmen var så jävla hemsk att det finns inte!

Filmen handlar om hur man plågar djur i Kina för att komma över deras pälsar. Levande djur plågar de på ett sånt sätt att man inte kan beskriva hur jäkla hemskt det är. Alltså fy faan för de människor som gör detta - Hur fan funkar dem som? Alltså jag skakar fortfarande av upprördhet, trots att det var flera minuter sen jag såg filmen.
Inga ord kan beskriva egentligen HUR HEMSK filmen var, det bästa är att kolla på filmen själv.

Hoppas, hoppas, hoppas att många skriver på och skickar vidare mejlet! Även om man är en som inte brukar skicka vidare kedje-mejl i vanliga fall tycker jag banne mig att man ska ta sig i kragen och skicka vidare just det där.

Vågar ni se den hemska filmen jag pratar om så har ni en länk här:

www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&player=wm&speed=_medS

Men jag varnar er känsliga alltså, ångrar fan i mig nästan att jag såg filmen. Jag började seriöst att gråta i slutet av filmen, jag kunde inte låta bli. Är rädd för att man kommer ha mardrömmar ett tag nu framöver ;(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltså jag kollade inte på hela filmen utan bara några sekunder, bara när dom "slår ihjäl" dem. för stod nästan att de skulle flå dem levande va!? Fy fan vilka jävlar, sånna människor kanske också ska bli flådd levande eller vad saäer du?

2008-02-16 @ 09:58:27
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0