Historia, yoga etc

Finally home! Alltid skönt att komma hem på fredagar eftersom man vet att det är helg:) Dagen har varit oändligt lång och seg men på något sätt har man tagit sig igenom den ändå.

Gick hyfsat på historialektionen idag. Det var tydligen ingen i klassen som gjort klart arbetet, lr jo föresten: typ 3 personer av 26 ca(!) Hehe, så man var ju definitivt inte ensam om att inte kunna lämna in det arbetet iaf. Jag måste dock göra klart arbetet och lämna in det nästa vecka, annars blir nog inte Lisa glad skulle jag tro. Ska försöka orka ta itu med det lite i helgen, tänkte jag. Faktiskt är det ju så att jag inte har någon annan läxa nu förutom det heller(!) så det gör det ju lite enklare. Vill göra klart skiten snarast så man slipper ha det släpandes.

På idrotten hade jag Yoga tillsammans med några st till. Det var roligt och lite småjobbigt. Haha, värst är att man är så himla stel och ovan vid de olika rörelserna men jag tycker det gick hyfsat ändå. Carro, en klasskompis som höll i yoga-passet gjorde det mycket bra. Hon förklarade på ett bra sätt hur man skulle göra och sedan sa hon en hel del annan information om yogan också. Sånt där som kan vara bra att veta, ni vet. Bra där:)


Ikväll vet jag inte vad det blir.
Det blir nog nåt jävligt slappt iaf, känner mig helt utmattad av trötthet ungefär:P Men tydligen ska syrran komma hem ikväll med så vi får väl se om man kanske spelar nåt spel lr något annat trevligt. Köpte mig en lakritspåse innan jag tog bussen hem också. Kunde inte låta bli:P Jag älskar lakrits! Dock är jag inte så sugen på det för tillfället men det kommer nog.

image53 image54

Nej, ska faktiskt försöka städa upp lite här på rummet nu. Har skjutit på det alldeles för länge, känner jag. Sedan blir det nog att man tar sig nåt att äta. Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0