Frukost-dags

Skrev ett sent inlägg igår men så försvann det bara:S Den trådlösa anslutningen till Internet försvann sen höll tydligen blogg-sidorna på att uppdatera lr nåt sånt dära skit, typiskt.

Lite kortfattat så handlade inlägget om:
- Att jag precis hade sett klart Titanic.
- Att det är en helt underbar film
- Att scenerna i den är helt fantastiksa, fattar inte hur de kan ha fått till det så jäkla bra!
- Att jag inte kunde låta bli att gråta vid slutet av filmen. Trots att jag sett filmen så många ggr bli jag lika rörd varje gång.
- Att jag ble vganska känslosam för resten v kvällen.
- Det är när man ser såna här filmer som man inser hur bra man faktiskt har det.

Mår sådär idag. Har en del att fundera på. Borde ta tag i att läsa filosofi med:/ Haha, snacka om att ha läxor att göra på en helg alltså, helt sanslöst men tråkigt nog sant. Såg precis att det är skidskytte nu också på SVT2. Blir väl att man kollar lite på det också. För övrigt ska jag försöka dricka upp mitt vanilj-te och få i mig några mackor till frukost. Hehe, blev som ni förstår att man sov länge idag med. Sen är det ju ofantligt skönt att ligga och dra sig en stund med, helt underbart! Det borde man få göra varje dag. Tyvärr kan man ju inte göra det:(

Well, nu ska jag käka frukost som sagt var...På återseende!


Kommentarer
Postat av: carro

Sant, otroligt sant. På helgen vill jag kunna slappna av och ta ledigt från all stress och press, men det är otroligt svårt när man vet vad som väntar kommande vecka. Plus att det är den enda tiden man har tid och ork med alla läxor, prov och inlämningar, för efter skolan på vardagarna är man ju helt slutkörd :S Galet jobbigt och jag tror inte att jag är ensam om att längta efter sportlov? ;)

2008-02-10 @ 18:50:59
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: carro

Titanic är mycket bra :) Jag gillar den!

2008-02-10 @ 18:51:29
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0