Framtidstankar

Så börjar det närma sig läggdags ännu en gång. Kvällen har gått bra. Har gjort allt som jag tänkte göra innan:)

Riktigt synd att Modo bara tog 1 p. mot HV, tycker de förtjänade 3. Aja, är det en kass domare så är det...inte mkt att göra åt. Enligt mig var det han som gjorde så att HV både kvitterade och satte vinstmålet.  - Snälla nån, ska man ta utvisningar så ska det vara tydliga utvisningar helst i en tredjeperiod och i en sudden:/ Usch, vad less man blir på sånt där!
Jaja, Skönt att vi ligger 7 poäng före FBK på tredjeplats iaf:) Hoppas vi grejar andraplatsen nu de sista omgångarna som återstår innan slutspelet börjar.

Jag har valt vilka pass jag ska gå på imorrn också. Dessa blir det:
  • Mittuniversitet - Lärareutb, Psykiatrisk omvårdnadsprogram, psykologi, Rehab. Folkhälsovetenskap
  • Umeå Universitet - Sociologiprogrammet/Beteendevetenskap
  • "Lär dig konsten att välja utbildning" (Ingmar Andersson)
  • "Säg vem du är så ska jag säga vad du passar till" (Ingmar Andersson)
  • Europa direkt - Europeisk volontärtjänst, att arbeta som volontär
Kommer blir riktigt spännande faktiskt. Hoppas att dessa föreläsningar är givande, känns som att jag verkligen kan behöva det. Jag är ju verkligen osäker på vad jag ska bli/vad jag ska göra i framtiden osv, så det skulle ju inte skada om man fick lite mer klarhet över det hela. Ojojj, tiden går så jäkla fort...snart står man där och har tagit studenten och vet inte alls vad man ska göra:S

Ikväll pratade jag lite med pappa och Marianne om att åka utomlands och arbeta som volontär. Skulle säkert vara jävligt kul plus att man skulle lära sig otroligt mkt också. Kanske är det dock inte så kul att fara helt sj kanske men om man fick med sig nån(?) Skulle vara jävlig kul att se sig om lite i den här världen iaf, den saker är säker. Jaja, vi får se vad det blir av...det är ju några månader kvar av skolan först och främst så:P

Lutar åt att jag kommer festa imorrn ändå. Men än är jag inte hundra säker ändå, haha:P Jag är verkligen bäst på att fatta beslut ibland;) Nämen, jag måste kolla upp lite grejer och så men jag skulle tro att det kommer bli fest tillslut iaf. Får se hur jag känner imorrn dock, än finns en chans att jag hinner ändra mig.

Nej, nu ska jag krypa till kojjs. Good night and sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0