Förkylning lr feber

Gårdagen
Dagen började jobbigt. Var tvungen att gå upp kvart över 6 för att hinna med 7-bussen. Fan, vad jobbigt det var! Mamma var ledig nämligen därför kunde jag inte åka med henne runt halv 8 som i vanliga fall. När jag vaknade kände jag dessutom att av en förkylning lite smått. Skit!

Skoldagen gick väl segt men framåt iaf. En rolig grej var att vi bara var 13 st från klassen på första lektioen (vi är typ 25 egentligen!) Haha, alla låg väl hemma och sov lr nåt, vad vet jag? Tror iaf aldrig jag har varit med om att vi vart så få elever på en lekiton.

När jag kom hem umgick jag med min mor och min syster. Vidare skrev jag klart historian vilket tog en jävla tid visade det sig. Datorn började nämligen krångla en hel del osv. Jobbigt, men jag kämpade på iaf och snart var det klart. Blev ett jävligt långt arbete dock men så kan de vara. Jag hoppas/tror det blev bra tillslut iaf.

Senare på kvällen var det dags för mig att fara iväg och träna. Tyvärr gick det verkligen inte bra på träningen. Jag hade ingen ork lr energi överhuvudtaget. Förkylningen och sömnbristen i veckan låg förmodligen bakom det:/

Idag
Har känt mig hängig hela dagen. Trött och sjuk, kanske har jag feber vem vet? Skulle inte bli alltför förvånad iaf. Usch, såna här dagar vill man gärna hoppa över. Vill inte vara sjuk:( Känner mig helt yr och borta:S

Det var läskigt när jag skulle köra hem mammas bil fr stan efter att jag slutat. Det var nämligen jättesoligt så jag blev värsta bländad och kunde knappt se vägen:S Dessutom är ju vägen skit överlag nu också, bara slask och is överallt. Man kan knappt köra 50 på en 90-väg ibland (syftar då på en viss Sidensjöväg). Det är sjukt! Det sker nog många bilolyckor såna här tiden. Som tur är lyckades jag ta mig hem helskinnad iaf:)

Kommentarer
Postat av: Fröhlen

saknar dej älskling. ska bli skönt att myssa med dej i kväll

2008-02-22 @ 17:00:28
Postat av: Marika

Söt du är:)

2008-02-23 @ 14:01:35
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0