Dags för match

Nu har jag skrivit en hel del på historian men gud så jobbigt det är!:P Jag har ju valt att ta med mycket fakta också att det finns hur mkt som helst att diskutera:S Har skrivit två sidor på diskussionen nu, så nu får det räcka. Nu är jag less, haha:P Får fortsätta senare. Nu börjar ju dessutom Modomatchen på tv med, så det passar bra. Då kan jag slappa och se på den ett tag:) Nice!

Börjar bli hungrig också, måste ta något att äta tror jag. Senare ska jag försöka ta mig en dusch. borde fixa håret också haha (är som ett jävla kaos) men jag orkar intexD

Måste eventuellt sova hemma hos mamma ikväll eftersom jag ska upp så jäkla tidigt imorrn (strax efter 6:S). Fan, vad drygt det kommer bli! Aja, det är bara att härda ut. Vad gör man inte för att kunna spela roliga matcher i sin underbara sport;)

Ska se matchen nu. Hej med er! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Precis! Det är inte så lätt när man aldrig tidigare gjort ett filosofi-prov :) Jaaa hoppas det gick bra för oss:)

Hur tyckte du att yogan var då? ;) Kul att så många ville vara med:)

2008-02-16 @ 20:02:57
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0