Dagar som försvinner

Kan inte fattar hur tiden fullkomligt rusat iväg från nyår. För mig känns som att det är typ januari idag lr kanske var det det igår? Vars tog februarimånaden vägen egentligen? Jag förstår inte. Hänger inte alls med i svängarna för tillfället, men det är nog för att man är så inne i sin egen kupa (man har mkt att göra varje dag osv att man inte märker hur dagarna faktiskt hastigt passerar). Hemskt egentligen att det ska behöva vara så.

Kan verkligen inte fatta hur jag kan fylla år om mindre än en vecka.
Min födelsedag borde, enligt mig, vara om en månad lr något....inte nu(!):S Jag har inte ens haft tid att tänka på den i princip. Orkar som inte och vips satt man ändå där i bilen på morgonen i måndags då mamma frågade om jag tänkt ut något jag önskade mig. Hon har tjatat länge på mig att jag ska göra en önskelista men jag har som bara skjutit på det eftersom jag tänkt att det ju är så länge kvar ändå tills min 19-årsdag. Och vips så sitter man ändå plötsligt och inser att födelsedagen inte alls är så långt bort längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0