C-vitamin-mjölk nån?

Haha, fy fan vad jag är bäst alltså! xD Nu har jag lyckats med en jävligt dum och onödig sak. Just när jag publicerade det förra inlägget lyckades jag hälla mjölk i ett glas där jag sedan innan hade två c-vitamin-brus-tabletter. I glaset låg det redan med andra ord såna där tabletter som man ska blanda med vatten och inget annat(!) Mitt smarta "i-hällande" av mjölken innebar (som ni kanske förstår) att tabletterna löstes upp och vips hade jag "c-vitamin-mjölk". Smakar underbart, lr inte...haha:P Ser iaf ut som milkshake, blev värsta skummet men det smakar definitivt inte lika gott som milkshake så det blir bara att hälla ut detta. Ni kan ju se själva hur det ser ut på bilderna.

image60

image61


image62

Ibland är man bara för knäpp för sitt eget bästa, så är det bara xD

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha något såntär skulle jag också testat, är ju alltid roligt att testa något nytt och ser om det funkar. Hahha :) går det bra på projektveckan?

2008-02-26 @ 21:21:16
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: sunkan

haha, det va ju roligt å se va som händer då man her det i mjölk XD ... en riktig liten experimentör XP
hoppas det går bra på projektveckan~!

2008-02-26 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0