Beslutsångest x 2

Sitter här vid min dator för tillfället och vräker i mig en massa lakrits, nyttigt värre lr inte:P Jaja, nåt ska man väl få unna sig ibland. Köpte en påse "Salt och blandat" tidigare i veckan och kunde inte låta bli att sprätta den nu. Har ju faktiskt klart av den nästsista dagen av vår hälsovecka och innan det underbara sportlovet kan börja:) Känns mkt bra:) - Hoppas, hoppas, hoppas att den avslutande föreläsningen i Aulan blir lyckad imorrn! Det skulle vara kul.

Snart ska jag gå upp och se hockey hos min pappa. Modo spelar mot HV så det vill man ju inte missa. Orkar inte ta itu med nån psykologi-rapport idag även fast jag kanske borde göra lite på det egentligen. Har inte ens börjat leta fakta, vet knappt exakt vad jag ska jobba med än så:S Arbetet ska dock inte vara klart föräns ca 1 vecka efter lovet så det är ingen panik än men ändå, det är ju alltid skönt att göra klart grejer. Jaja, jag får ta itu med det och lite annat smått och gott under sportlovet. Kommer nog hinna vara ledig rätt mkt ändå så det är lugnt:)

Sitter och funderar på huruvida jag ska gå ut på Plattan imorrn lr inte. Det är många jag känner som inte ska ut därför känns det inte så jävla kul, men jag känner några få iaf. Vet dock inte vart jag ska förfesta ifall jag far ut:S Åååh, varför ska jag ha sån beslutsångest? Det är väl bara att bestämma sig, antingen far man ut lr också inte. Det borde väl inte vara så jäkla svårt!? Men för mig är det tydligen det:S Jag vill fara ut på ett sätt, för det var längesen jag var ute men ändå orkar jag inte. Krångligt är vad det är.

Måste bestämma vilka pass jag ska gå på imorrn på Arken också. Finns så många intressanta pass så jag har lite beslutsångest även där. Det är ju en s.k. Utbildningsmässa imorrn så man kommer få information om linjer, högskolor mm.  Jag vet iaf ett pass jag ska gå på: "lär dig konsten att välja utbildning". Det kan jag verkligen behöva lyssna på!

Nej, ska ta och fundera litegrann på morgondagen nu. Sen ska jag kila upp till min far. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0