Wow, jag gick upp!;P

Gissa vem som 'är vaken haha....japp, just det JAG är vaken;) Nu blev ni allt förvånade va!? Vaknade 5 i 6 av Jimmis underbara väckare. Just nu sitter jag vid hans dator som för övrigt hängde sig två ggr när jag skrev ett blogginlägg igår (som tur var fanns blogginlägget kvar hela tiden trots att jag var tvungen att starta om datorn). Nåja, jobbigt är det iaf att den ska hänga sig trots att Jimmi diskfragmenterat den och allt:S Snacka om myskot. Men den börjar väl bli FÖR gammal, får nästan köpa detta påstående av Jimmi nu känner jag. Jimmis ska iaf ta och köpa och bygga ihop en ny bra dator när han har råd fast först måste han köpa en tvättmaskin och ett nytt kylskåp. Det förstnämnda gick sönder och det andra är gammalt och slukar ström så in i helvete.

Är faktiskt inte lika trött som jag brukar vara, kan säkerligen bero på att jag "ställde in" mig redan igårkväll på att verkligen kliva upp den är tiden. Tror faktiskt att jag gjorde Jimmi chockad också. Innan vi somnade igår slog vi vad om huruvida jag skulle kunna kliva upp såhär tidigt. Vi slog vad om 50 spänn, hehe:P Med andra ord är jag 50 spänn rikare nu, bra va!?

Nej, nu ska jag käka frukost vidare här och sedan ska jag bege mig ut i mörkret på en lika välbehövig joggingtur som alltid. Jimmi sa föresten att min dag kommer att kännas riktigt lång nu och konstigt nog känns det som att han har rätt:P Hoppas ni alla får en kärleksfull och lärorik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0