Working all night long

Tänkte gå upp tidigare idag egentligen men det gick inte alls nå bra. Klev inte upp föränn halv 2, antar att förrgårdagens festande tog en hel del på mina krafter. Sov visserligen knappt 8 timmar igårmorse också men det var tydligen inte tillräckligt.

Nåja, jag ska strax åka in till stan och försöka lämna tillbaka ett spel jag köpt på Turistbyrån. Jag hoppas verkligen att jag kan få pengarna tillbaka eftersom jag inte rört spelet. Anledningen till att jag ska lämna tillbaka spelet (som för övrigt är "Kampen om Örnsköldsvik") är att min bror som skulle få spelet i julklapp såklart redan fått samma spel av sitt jobb:S Snacka om otur man har ibland. Nu måste jag tigga pengarna tillbaka och samtidigt tänka ut nåt nytt jag kan köpa till han, vilket verkligen inte är det lättaste. Jag hoppas jag hinner kolla efter lite andra julklappar med eftersom jag ju inte börjar jobba föränn halv 5 idag. Har stängningen idag vilket känns lite drygt, lär väl komma hem runt 2-halv 3 kanske. Jaja, är ledig tisdag och onsdag iaf, alltid nåt.

Helgen kommer bli riktigt dryg för min del eftersom jag har stängning fredag, lördag och söndag. Ja, ni läste rätt - Hela 3 dagar på raken! Dessutom jobbar jag till 24 på torsdag också, har en känsla av att min dygnsrytm kommer att bli väldigt konstig i slutet på denna vecka, märkligt va!?;P

Nu måste jag banne mig åka in till stan så jag hinner nåt. Kanske bloggar inatt när jag kommer hem om jag ids. Men det är inte säkert:P Jaja, ni ser väl. Hoppas ni får en mysigare kväll än vad jag kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0