Jag blir flummig utan mat:P

Orkar egentigen inte blogga just nu men jag gör det nu ändå bara för att:P Hehe, är det kanske det som innebär att man har ett beroende? Hm, jag vet inte och jag är inte säker på att jag vill veta heller:P

I morse var jag uppe redan kl 5! (Försökte skriva ett blogginlägg då men det gick inte att logga in på blogg.se, helskumt:S).Snacka om drygt det var att kliva upp 5 men nu såhär i efterhand känns det lätt som att det var värt det. Hann ju göra en hel del grejer som att vara lite med Jimmi innan han for iväg till jobbet runt 6, se Skilda värdlar och laga mat och göra mig klar inför jobbet i lugn och ro. Var lite trött innan jag for och jobbade men det gick över sen när jag börjat jobba som tur var.

Hursomhelst så har jag haft en betydligt bättre dag på jobbet idag jämfört med igår. Idag var vi mer personal plus att det var MKT MINDRE folk vilket är en bra kombination. Var t o m så att jag fick klocka ut en halvtimme tidigare eftersom det var så lugnt med kunder (lr ska jag kanske skriva gäster som vissa på Max absolut vill att man ska säga;P) vid middagen. Skönt var det.

Ikväll trodde jag det skulle bli pepparkakshusbakning men eftersom min käre mor var hos Ola sin pojkvän så sa jag att vi ju kunde ta det imorgon ist eftersom att jag ju dessutom är ledig på torsdag, lyx! :) Istället for jag direkt hem till Jimmi och ordnade så att vi fortsatte städa, det blev sovrummet den här gången:P Damma, sortera grejer och byta sängkläder tog sin lilla tid men bra blev det och betydligt trevligare, åtminstone tycker jag det.

Just ja, måste erkänna att jag var helflummig ikväll också när Jimmi och jag höll på att städa mkt beroende på att jag inte ätit på 7 timmar (haha, är du nöjd över att jag skrev ut det här nu då Jimmi?;) ). Jag var verkligen HELFLUMMIG och GALEN alltså, haha!

På fredag ska jag och älsklingen äntligen in till stan tillsammans. Blir förhoppningsvis så att vi åker in tidigtt så att vi först hinner  kolla på kylskåp och tvättmaskiner (vi behöver både och till huset) och sen far och badar på Paradisbadet, wehey! :) - Funny, funny I think:)

Måste fortsätta skriva in mig på arbetsförmedlingens hemsida men jag orkar verkligen inte göra det nu. Nu ska jag bara se Skilda världar mkt (och lite till;P), mysa med älsklingen och sen sova. Jag är rätt trött faktiskt men det blir väl så när man sover 6 timmar typ och går upp vid 5.

Ha det så superbra nu och sov så gott så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0