Början på pepparkakshus:)

Jobbet gick bra idag. Men det skönaste var såklart när man fick sluta:D Efter jobbet for jag hem till min mor eftersom vi skulle göra ett pepparkakshus till Jimmis hus:) (oj, blev mkt hus i den meningen;D) Det gick riktigt bra iaf även om jag blev lite lätt less på slutet. Vi gjorde iaf klart alla delarna så förhoppningsvis ska vi fortsätta med att limma ihop alla delar och garnera det imorrnkväll med gkasyr och nonstop. Det kommer att bli ett litet pepparkakshus med skorsten, två bockar som drar en släde och granar utanför huset. Ska försöka lägga in en bild på det hela när det är klart. Har ju varit lite dålig på att lägga in bilder här på bloggen på sistone men jag ska försöka få en ändring på det. Det är bara lite svårt när jag är hos Jimmi rätt mkt men på nåt sätt ska det gå att lösa. Tycker ju iaf personligen att det egentligen kan vara roligare att läsa bloggar som har bilder lite nu och då åtminstone.

Blir sånt less på missförstånd så det finns inte. Jag lät inte arg på rösten ikväll, jag lovar. Är bara det att vissa har en förmåga att tolka mig så himla negativt ibland när egentligen allt handlar om att jag försöker "pusha på" och hjälpa till. Önskar ibland att alla skulle kunna ha lika lätt för att prata som jag men så är det verkligen inte och så kommer det förmodligen aldrig att bli heller:( Detta oavsett hur mkt jag önskar det. Jag skulle verkligen vilja ha mer diskussioner, suck:(

Nu ska jag slappa med Skilda världar, det har jag gjort mig förtjänt av. Efter det ska jag sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0