Vad skulle man göra utan sin familj? <3

Idag har jag varit helt ledig från jobbet vilket har varit välbehövligt. Har hjälpt min storasyster lite på hennes praktikplats genom att filma sekvenser av då hon höll i en idrottslektion för åttor. Vi var och hälsade på vår kära farmor en sväng också innan, det var trevligt:) Vi pratade bl a om att gå i krykan på julafton på den s k "julottan" vilket vi förmnodligen kommer att göra iår. Det brukar vara så mysigt att gå på den. Jag gick inte förra året men året innan gick jag och det var riktigt "juligt" och bra.

Vidare idag har jag mest varit hemma hos min mor och umgåts med Helena och senare också med min mor.
Vi pratade om allt möjligt, mestadels problem faktiskt. Det är skönt att prata av sig med folk som förstår och som själv också vill prata med en. Inna jag for hem hit till Jimmi körde vi ett "bodypump"-pass i förenkald version eftersom vi inte har några tyndlyftningststänger hemma precis:P Vi körde övningar till tre olika låtar som Helena hade planerat upp att hålla i för sin klass på torsdag. Jag tror det komemr att gå bra för henne för det kändes väldigt bra planerat:) Jag önskar henne verkligen lycka till!

Har fått reda på att jag är ledig både imorrn och på torsdag
eftersom Max tydligen ska "spara" in på timmarna (men på fredag ska jag jobba som planerat 12-21). Det känns lite drygt men samtidigt skönt. Behöver ju verkligen tid till annat för tillfälligt, så som att köpa julklappar till alla mina nära exempelvis men samtidigt så går man ju miste om pengar. Nåja, jag får nog så jag klarar mig iaf:) Hon frågade också om jag ville jobba lördagnat istället men eftersom jag har planerat att vara med kompisar då och festa lite och ha allmänt trevligt så tackade jag nej. När dessutom passet var från 24-4 så kändes det väldigt olockande, det är neämligen enligt mig det värsta passet som man kan ha då det dels är jävligt kort och dels börjar och slutar sådana dumma och konstiga tider. Imorrn blir det iaf jag som far in till stan, med lr utan Jimmi beroende på om han har jobb lr inte, och köper julklappar plus träffar Ylva:) Det ska bli kul.

Måste tusan träna snart också, var evigheter sen nu. I och för sig tränade jag lite när vi var på Paradisbadet eftersom att man då småsprang uppför den enormt långa spiraltrappan som ledde upp till russkanan "Magic eye". Fast det var så lite träning ändå så det räknas kanske inte men det kändes som att det var relativt jobbigt iaf, hehe:P Jaja, hur osm helst så måste jag jogga snarast, får se om jag hinner det imorrn också. Det beror helt och hållet på hur länge jag är i stan.

Nej, nu blir det till att läsa lite bloggar och sen se Skilda världar. Jag gjorde faktiskt inte det sistnämnda igår förvånande va? Jag gick faktiskt och la mig istället vilket var otroligt skönt. Jaja, sov så sött nu alla ni glada och sura människor!

Kommentarer
Postat av: Linn

Okej. jo det är riktigt najs med mini semestrar.

Ja du får skynda. 2 veckor kvar :P

naaw va gullig du är :)

2008-12-10 @ 08:33:50
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0