Virus på gång:/

Har fortfarande känslan av att jag håller påatt bli sjuk. Känns som om att en förkylning kommer bryta ut när som helst:S Börjar redan känna mig krasslig:( Suck! Bra tajming alltså när jag jobbar en hel del de kommande dagarna. Nåja, nui försöker jag mota bort skiten genom att dricka milt vaniljte med honung i. Ska dricka Blåbärs-c-vitamin snart också, det kan ju iaf inte bli sämre av dessa saker tycker man. Typiskt nog kan jag ju inte träna nu heller som jag hade tänkt. Då kommer min förmodligen kommande förkylning bara bli värre säkert.

Har sovit bort hela dagen idag också:( Sur jag blir på mig själv alltså. Sen att jag var dum nog som gick och la mig så sent som klockan 5 är bara det KNASIGT som faan. Varför ska jag hålla på såhär? Men det blir väl så när man absolut vill leva i nuet. Och nuet igårmorse innebar att jag inte var ett dugg trött (inte vad jag kände iaf) så varför ska jag då lägga mig och sova...nej, just det!

Vet inte vad det ska bli av återstoden av denna dag riktigt. Orkar som inte med att göra så oerhört mkt nu när jag känner mig småsjuk:S Kasnke far jag hem en sväng senare och hälsar på min mor och far, vem vet? Lr också begraver jag mig här i mig själv med te, sötsaker och Skilda världar? Låter som en bra idé det där sistnämnda, fast sötsakerna måste jag försöka stå emot.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag läser miljö och hälsoskydd :) och allt är bara bra med mig. Känns så himla skönt att det snart är jullov och att få komma hem till Övik i någon vecka. Hur är allt med dig då?

2008-12-16 @ 18:40:58
URL: http://hundprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0